Atatürk’ü anlamak, sevmek, değerlendirmek ve tanımak bir bilgi aktarım işi değildir fakat akıl yoluyla inceleme, düşünme ve yaptıklarının derinlerine inme sorunudur.

* Atatürk’ün ülkemizin bugünlerdeki durumunu özetleyen şu tümcesinin önemini de vurgulamalıyız:
“Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar”..

 Sponsor Bağlantılar(Reklamlara Tıklayarak bize destek olabilirsiniz.)

Bu yazımızı ulu önderin sözleri ile devam edeceğiz, onun açtığı yolda, onun söylediği sözler ile yapamız gerekenleri, yapabileceklerimizi daha iyi anlayacağımıza eminim..


Mustafa Kemal Atatürk 1929 da
“ Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir.
Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir” demiştir.

Atatürk'ü anlamak sizce tek başına yeterli mi? Atatürk'ü anlamak ve çalışmak gereklidir, vatanımız için faydalı işler yapmak gereklidir.

Atatürk diyor ki “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım” Onu her sene anmak için önce onu anlamak gerekir.

Her zaman hazıra konma çabasında olan gençlerimiz, önlerinde ki koca bir ömrü cep telefonun'da ki o saçma oyunlara, internet dünyasında ki o gereksiz insanların videoalarını izleyerek tüm zamanınızı öldürmeye ne zaman son vereceksiniz ? İş işten geçtikden sonra şuan hayatınızın içinde olan kişilerden duyduğun; '' Keşke okusaydım, çalışsaydım..'' sözünü bir gün kendi ağzından bir başkasına sende söyleyeceksin. Hayatınızı bu yaşlarda ''KEŞKELER'' üzerine kurmayın. Her zaman '' İYİ Kİ ''böyle yaptım.. iyi ki okdudum, iyi ki çalıştım sözleri üzerine kurun...

Cebinize giren her iki kuruştan birine internet paketi yapmayın. İnternetiniz de eksik olsun yahu!Kitap alın, kitap okuyun.... Atatürk'ü anmayın ANLAYIN.
Yüce Atatürk, 1937 yılında milli ve ebedi vasiyetinde “Gençler; benim gelecekteki emellerimi üstlenen gençler…Bir gün bu memleketi sizin gibi beni anlamış bir gençliğe bırakacağımdan dolayı çok memnunum ve mutluyum.Buna cidden sevinmekteyim. Fakat beraber yaşadığımız müddetçe benim hedefime yürümenizi talep etmek, meşru bir hakkım olarak tanınmalıdır.” biçiminde seslenmiştir.

Mustafa Kemal bu vatanı bize emanet etti, sistemden yakınmayı bırakın, sistem bizi köreltiyor demeyi bırakın! Sistem ne olursa olsun çalışanlar nasıl çok iyi yerlere geliyor. Bırakın bahaneleri...

Senden beklediğim bu yazıyı okuduktan sonra TÜRK GENCİNE, ATATÜRKÇÜ bir gençe yakıştığı gibi al kitabını önüne çalışmaya başla, yapmayacağın hiç bir şey yoktur! Unutma! '' MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDA Kİ ASIL KANDA MEVCUTTUR!''

Sponsor Bağlantılar(Reklamlara Tıklayarak bize destek olabilirsiniz.)



İftihar edilecek bir gençlik olmak dileğiyle... Selam olsun Yolunu yol edenlere..

Atatürk’ü anmak için anlamak gerek… Anlamak ve yine de anlamak…



2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.