1938’den bu yana köprülerin altından çok sular geçti. Her iktidar değiştiğinde Atatürk sevgisi de o iktidara paralel olarak hep değişti. Birileri kendi çıkarları ve siyasi amaçları uğruna ya Atatürk’ü putlaştırarak, O’nun bir insan olduğunu unutup abartılı sevgi gösterileri yaptılar ya da yıllardır içlerinde biriktirdikleri kin ve öfkelerini kusmak için O’nu yerden yere vurmaya çalıştılar…
Peki, bütün bunlar olurken bizler neler yaptık, ya da neler yapıyoruz?
Artık önümüzde Atatürk’ün ışığında değiştirmemiz gereken çok şey var, mücadele edilmesi gereken çok; ama pek çok şey var… Ellerimizi artık taşın altına koyma zamanıdır. Yoksa kuru sevgi sözlerinin ya da nefret söylemlerinin bir işe yaramadığını görmeye bile vaktimiz olmayacak. Atatürk’ün tarifini yaptığı çağdaş uygarlık seviyesine ulaşmamız, aydınlık günlere kavuşmamız için daha çok çalışmamız lazım çok, diyor ve saygıyla önünde eğiliyoruz O büyük insanın…
Sponsor Bağlantılar
Ruhun şad olsun ATATÜRK… Işıklar içinde uyu…

1. Siz beni hâlâ anlayamadınız

1. Siz beni hâlâ anlayamadınız,























Ve anlayamayacaksınız çağlarca da.

2. Hep tutturmuş “Yıl 1919, Mayısın 19’u” diyorsunuz,

Atatürk Kurtulu? Sava??nda
Ve eskimiş sözlerle beni övüyor, övüyorsunuz.

3. Mustafa Kemal’i anlamak bu değil,

3. Mustafa Kemal'i anlamak bu değil,



















Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.


4. Bırakın o altın yaprağı artık,

4. Bırakın o altın yaprağı artık
Sponsor Bağlantılar
Bırakın rahat etsin anılarda şehitler,

5. Siz bana neler yaptınız ondan haber verin,

5. Siz bana neler yaptınız ondan haber verin,

Hakkından gelebildiniz mi yokluğun, sefaletin,

6. Mustafa Kemal’i anlamak yerinde saymak değil,

VAN'A GOCLE GELENLERIN OLUSTURDUGU MAHALLEDE, MADDI IMKANSIZLIK NEDENIYLE OKULA TERLIK, LASTIK VE YIRTIK AYAKKABI ILE GITMEK ZORUNDA KALAN OGRENCILER HAYIRSEVERLERDEN YARDIM BEKLIYOR. (ANADOLU AJANSI - BERIN ALPASLAN) (20081225)
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.

7. Bana muştular getirin bir daha,

7. Bana muştular getirin bir daha,
Sponsor Bağlantılar



















Uygar uluslara eşit yeni buluşlardan;

8. Kuru söz değil iş istiyorum sizden anladınız mı?

8. Kuru söz değil iş istiyorum sizden anladınız mı
Uzaya Türk adını Atatürk kapsülüyle yazdınız mı?

9. Mustafa Kemal’i anlamak avunmak değil,

9. Mustafa Kemal'i anlamak avunmak değil
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil

10. Hâlâ o acıklı ağıtlar dudaklarınızda,

10. Hâlâ o acıklı ağıtlar dudaklarınızda
Hâlâ oturmuş 10 Kasımlarda bana ağlıyorsunuz,

11. Uyanın artık diyorum; uyanın, uyanın,

11. Uyanın artık diyorum, uyanın, uyanın
Sponsor Bağlantılar
Uluslar, fethine çıkıyor uzak dünyaların.

12. Mustafa Kemal’i anlamak göz boyamak değil,

12. Mustafa Kemal'i anlamak göz boyamak değil,
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil

13. Beni seviyorsanız eğer ve anlıyorsanız,

13. Beni seviyorsanız eğer ve anlıyorsanız,
Laboratuvarlarda sabahlayın, kahvelerde değil,

14. Bilim ağartsın saçlarınızı, kitaplar,

14. Bilim ağartsın saçlarınızı, kitaplar,
Ancak böyle aydınlanır o sonsuz karanlıklar.

15. Mustafa Kemal’i anlamak ağlamak değil,

15. Mustafa Kemal'i anlamak ağlamak değil
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
Sponsor Bağlantılar

16.Birbirinize düşmüşsünüz halka eğilmek dururken,

17.Birbirinize düşmüşsünüz halka eğilmek dururken,
Hani köylerde ışık, hani bolluk, hani kaygısız gülen.

17. Mustafa Kemal’i anlamak işitmek değil,

18. Mustafa Kemal'i anlamak işitmek değil,
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.

18. Arayı kapatmanızı istiyorum uygar uluslarla,

19. Arayı kapatmanızı istiyorum uygar uluslarla,
Bilime, sanata varılmaz rezil dalkavuklarla.

29. Bu vatan, bu canım vatan sizden çalışmak ister,

20. Bu vatan, bu canım vatan sizden çalışmak ister















Paydos öğünmeye, paydos avunmaya, yeter, yeter…
Sponsor Bağlantılar

20. Mustafa Kemal’i anlamak aldatmak değil,

21. Mustafa Kemal'i anlamak aldatmak değil,
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.

TAM ANLAMIYLA MUSTAFA KEMAL'İ ANLAMANIZ DİLEĞİYLE..

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.